Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Wednesday, 24 October 2012

APPRECIATION NIGHT | TA'ARUF WEEK


Appreciation Night..

Malam penghargaan buat semua committee Ta'aruf Week, 2012/2013..

Tanggal 28 September yang lalu, adalah buat dinner untuk menghargai all the committees yang dah bertungkus-lumus menjayakan minggu ta'aruf di Center for Foundation Studies, International Islamic University of Malaysia (CFS IIUM), Petaling Jaya


Masa bulan Jun yang lalu, students baru daftar.. Students yang baru habis SPM.. Dapat result UPU diaorang kat UIA.. So, adalah committees yang membantu adik2 ni pada hari2 pertama mereka di UIA.. Ta'aruf Week ni lebih kurang macam minggu orientasi jugalah.. Ta'aruf bererti berkenalan.. So, memperkenalkan adik2 baru dengan UIA..




Well, I'm the one of the committees.. Hehe.. So, I'd join this dinner.. Ya ALLAH, rindu sahabat-sahabat saya especially yang sama biro dengan saya, biro exam.. Dapat bertemu kembali, memang best! Sangat best.. Lama kot xjumpa.. Yela, kita dah kat Gombak dan ramai kawan2 saya still kat PJ.. Huhuhu.. Habis je Ta'aruf Week tu, memang dah xjumpa.. Tapi, dengan adanya malam penghargaan ni, dapat bertemu kembali.. Yay!

InsyaALLAH, kebanyakan rakan2 saya ni dah graduate from CFS.. Maybe boleh dapat jumpa kat Gombak.. Next year bulan 2.. Jumpa korang, ye!

Monday, 22 October 2012

NunffnangX ?

Sejak terbaca post pasal NuffnangX di blog jejariruncing, tiba2 rasa terminat pula nak buat.. Hohoho..


Sebenarnya masih belajar nak main2 dengan benda ni.. xfaham sangat pun.. Huhuhu.. Xtau pun apa bendanya.. Haha..

Jom follow saya kat nuffnangX ni.. Nanti saya boleh follow korang balik :-P

Sunday, 21 October 2012

Bola! Bola! Bola!


Gambar apa ni? Ye, betul.. Gambar bola.. Sekarang kita baca pasal bola pula...
Kebanyakan blog maybe dah tulis.. Tapi saya baru nak tulis sekarang.. Haha..

Malam tadi, Era Piala Malaysia.. Kelantan vs ATM


Siapa sokong Kelantan?
Siapa sokong ATM?
Saya?
Saya sokong ATM sebab kat ATM banyak duit.. Eh?
Hehe.. Taklah, tapi memang sokong ATM pun atas sebab2 yang tertentu.. Haha..
Tapi, ATM kalah pula.. Kalah 2-3 selepas extra time.. Huhuhu..

Tahniah Kelantan sebab menjuarai Piala Malaysia..
Tahniah juga ATM sebab naib juara Piala Malaysia..
Malaysia is Malaysia
1 Malaysia
Kita sokong semua!

Nanti Piala AFF Suzuki pun nak kena sokong korang gak kan? :-P
Hehe.. Go! Go! Malaysia!

Oh, dalam sedih2 ATM kalah pun.. Kita ada bola EPL juga.. Malam tadikan MU lawan Stoke City..
Me penyokong MU.
Oh, MU menang 4-2.. Suka2!

And lastly, tahniah Dato' Lee Chong Wei dan Koo Kien Kiat/Tan Boon Heong sebab berjaya sampai ke final Denmark Open.. All the best
Dan..
Happy Birthday Dato' Lee Chong Wei yang ke-30 :-D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...