Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Thursday 20 October 2011

Girl from Mars

Yay !

Dalam tempoh 17 hari cuti. Saya dah menghabiskan buku yang ke-4..

Aik? Dah 4 buah buku?? Buku first, second and third, bila pula baca?? Klik sini

Empat buah buku dah saya habis baca sepanjang cuti ni. Yay ! Semua ni gara-gara sebab tidak seperti yang dirancang. Selain daripada saya asyik menhabiskan masa dengan laptop kesayangan ni, ada juga masa untuk saya membaca :p


Try to read this book. Sangat best :) Koleksi Little Black Dress Book best sangat. Saya dah ada banyak dah.  Klik sini and sini

Ada lagi. Nanti kalau sempat, saya update lagi buku-buku cerita yang saya dah habis baca

2 comments:

Kancil 8349 said...

wah...ulat buku rupanya...dan ada title baru lagi ulat blog...hehehe...jangan marah gurau

Si Rabun said...

rajin baca buku ea. rabun rajin baca novel. bertimbun-timbun novel dalam bilik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...