Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Thursday 2 August 2012

Dejavu Di Kinabalu

#TeamBazli atau #TeamAmmar ? Siapa pilihan korang?

Hehehe.. Tadi sempat juga saya tengok episode last Dejavu di Kinabalu ni.. Cerita ni saya tengok minggu last je.. Yelah, nak tengok siapa pemenang undian antara Ammar or Bazli


Siapa follow cerita ni? Siapa yang follow cerita ni and selalu tengok iklan tv3, mesti tahu pasal undian ni kan? Siapa pilihan Nadira (Tiz Zaqyah).. Ammar (Aqasha) or Bazli (Nazim Othman).. Kena hantar SMS sama ada kita nak pilih A (Ammar) atau B (Bazli)..

So, tadi dah terjawab persoalannya.. Saya suka ending cerita ni.. Saya memang nak Bazli pun menjadi pilihan Nadira.. Hehe.. Akhirnya, Bazlilah pemenangnya.. So, tadi dapatlah tengok Nadira kahwin dengan Bazli..

Dengar cerita, kalau nak tengok ending Nadira dengan Ammar, boleh tengok kat tonton... Betul ke? Entahlah, saya pun xcheck lagi.. Nantilah saya check.. Ni dah malam, nak tidur :-P

Dejavu di Kinabalu ni, macam Twilight pulakan.. #TeamEdward or #TeamJacob... Siapa Edward, siapa Jacob? Korang tentukanlah sendiri :-P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...