Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Sunday, 20 March 2011

Nothing,Zero

SANGAT MEMBOSANKAN.............Itulah ayat yang keluar daripada mulut bila pergi sini......
hahahhahhaha..Pergi mana???Pergi ICT...............
Wah, Aiisyah bosan dengan Information Communication Technology?????? ISH..ISH..ISH.......

HAHAHAHA.... Sebenarnya, bukan ICT.. Tapi I-CITY..... Korang tau tak... Ala, tempat yang lampu-lampu tu...yang kat Shah Alam....




Pokok-pokok yang berwarna-warni.... Selain daripada itu, tiada yang menarik..../floor


Haish, orang suruh buat muka bosan...diaorang senyum pulak..............(Mungkin begitu muka bosan diaorang????hohohoho)

Dan, selain daripada pokok yang berlampu-lampu......hanya ada tempat game-game.......SNOWALK pon ada......Siapa suka snow or tak pernah tengok snow bolehla datang sini................. Tapi mahal..../wahaha...So, kiteorang tak pergi pon.....1 tiket da harga RM25...campur lagi nak sewa kot and boot....Memang Jumlah semuanya  RM100+++.....

Tapi, siapa yang datang malam tu....adala aktiviti nak buat........................... Mesti korang boleh agakkan???


Wah, kat sini memang aktiviti untuk bergambar jela..... Pokok-pokok berlampu memang cantik.....






Gambar dan Gambar lagi............... Hehehe..

5 comments:

AKU said...

klu g malam2 lg cantik...
jap, cm kenal plak pic yg atas skali...

aii ros warna-warni said...

AKU : hahahha..tau..malam2 cantik..
gambar ats sekali tu,ade orang tag kat kte.....hehehe

manueng said...

laaa...pegi la time mlm...baru la cantik nak tangkap gamba

aii ros warna-warni said...

manueng : lain kali ajak mak ayah pergi malam pulak..=)

manueng said...

hehe...elok la...kalo g mlm2 bia la ade teman...ngan family paling baik...hehe;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...