Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Sunday 27 May 2012

Semangat Semula

Semalam, setelah lama tak bawa kereta, saya start drive semula.. Bukan lama, tapi SANGAT lama.. Ye, saya sendiri pun tak ingat bila kali terakhir saya drive.. Tak ingat langsung... Sebab memang dah lama tak drive... Huhuhu..

Sebab? Malas, takut, xberani, xconfident, dan banyak lagilah sebab2 yang lain..

Then, semalam, masa nak pergi kerja kat kedai mama, saya drive! Yay, akhirnya! And saya rasa seronok sangat dapat drive. Sangat-sangat seronok!

Kenapa tiba-tiba nak drive? Sebab haritu, saya ada pergi reunion jumpa kawan2 sekolah dekat seksyen 7 Bangi, and kebanyakan kawan saya semua kesana drive sendiri. In fact, saya balik pun kawan saya hantar tapi pergi mak saya hantar.. Hehehe.. Semenjak tu, saya semangat nak bawak kereta.. And, best juga bila sendiri yang pandu kereta ni :-P


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...