Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Sunday, 1 January 2012

2011 KE 2011 – SEBELUM DAN SELEPAS !

Nak join, klik ben

  1. Letak header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : 2011 KE 2011 – SEBELUM DAN SELEPAS ! dan linkkan ke entri ini …
  3. Apa yang korang kena buat ialah , ceritakan apa yang korang lakukan pada detik detik terakhir  tahun 2011 dan kemudian masukkanya tahun 2012 …  Contohnya , ada yang g dengar ceramah agama dan bila masukknya tahun baru , perkara pertama yang korang buat ialah salam kawan korang atau cium pp ibu korang .. haaa… Cam tu la.. ok ?  Paham ? Kalau ada gambar , letak sekali eh ?
  4. Siap ? Tinggalkan link entri korang di ruangan entri ni .. Terima kasih ..

    Tahun 2011 : Detik-detik terakhir, saya tengah main game solitaire.. Game yang susah sangat nak menang. Kalau main 10 kali, sekali je menang, kadang-kadang tu, tak menang langsung.. Hahaha

    Tahun 2012 : Benda pertama buat, still main game solitaire.. Hehehe.. Macam saya bagitahu tadi, game ni sangat susah nak menang.. So, nak main sampai menangla.. Hehe.. Kebanyakan laptop ada game ni, korang trylah yang vegas punya.. Memang susah..



8 comments:

faizulosman said...

count down solitare je la..

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/2012-muncul-sudah.html

AmirahSM said...

=)

Prince said...

Tak sempat join segmen nih :(

QasehnyaRania said...

salam kenal dari segmen yg sama juga..

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/01/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

siti hidayah said...

Happy New Year :)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

Yasmin Aris ♥ said...

hehehe . selamat tahun baruu ! :)

Cik Niza said...

heheh..tapi sy penah je menang game ni..hehe..tapi masih boleh di kire dengan jari la bape kali..hahaha

hepy new year dear..:)

9n0L4 said...

hee. main game di tahun baru eh. done follow. lucky no 532. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...