Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Thursday 22 December 2011

Lepas Ambil Result Adik, Shoppin di Alamanda



Alhamdulillah, selesai sudah drama calon-calon PMR 2011.. Semua orang pun dah dapat result.. Tahniah kepada semua.. Apapun keputusan anda, itulah yang terbaik.. Andalah orang yang berjaya.. InsyaALLAH..

Tahniah jugalah kepada adik kesayangan saya.. Alhamdulillah.. Dapat keputusan yang membanggakan kami sekeluarga.. Terus-terang saya cakap, lepas je adik saya dapat result and peluk my mom, air mata saya pun menitis.. Hehehehe.. Malu je..

Oklah, yang bestnya sekolah adik saya ni, dekat Putrajaya (Sekolah Sultan Alam Shah).. So, lepas je kitaorang kat sekolah dia.. Teruslah pergi Alamanda... Bershopping... Yahoooo !!!

Benda yang saya shopping, of coursela barang-barang yang nak dibawa masa kat UIA nanti.. Maklumlah, bulan January nanti dah habis cuti.. Start belajar balik... Dah tak sabar nak jumpa kawan-kawan.. Rindu sesangat...

Benda yang dibeli hanya dua.. Bag.. Bag yang macam budak-budak sekolah... Tak tangkap gambar pula.. Nanti saya tangkap letak kat blog, ya? Yang kedua, beli selipar utuk dalam rumah.. So, senang, nanti kat bilik UIA, boleh pakai selipar dalam bilik.. Hohohoho

Lepas dah penat bershopping... Kitaorang ingat nak makan Mcdonald.. Suddenly, penuh pula.. Beratur panjang.. So, pergilah Mcdonald dekat Bangi.. Ramai juga ! Beratur line sampai keluar kedai... Uwaaa.. Last-last, kitaorang planning, makan kat restoran biasa je... Nama restoran, Restoran Mat Kimbong Bangi..

5 comments:

Kayu Manis said...

tahniah,rata2 ramai yg meraikan anak2 yg ambil pmr..rasa gembira sgt bila anak2 cemerlang..lps ni ada lg exam yg besar..banggakan kedua orang tua ye..

Aiisyah Roseskalerful said...

memang berbangga ;)
saya sebagai kaka pun, bangga ada adik yang pandai.. hehe

Izzah said...

waaa...mest best dpt straight A
adik yg laki tu ke??x tau..hahah
ape2 pun TAHNIAH!!..
>

Izzah said...

tahniah :)

Aiisyah Roseskalerful said...

hehe,, yup, adik kte yang lelaki.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...