Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Tuesday, 15 November 2011

Hari ini Buat Passport Kerana Esok...

Uwaaaaa... Hari ini sangat memenatkan... Kenapa?? Gara-gara nak buat passport yang dah expired.. Hohoho..

Sebenarnya, penat menunggu je..


Pukul 8.30 pagi, sampai di pejabat imigresen dekat Kajang. Pukul 8.45, beratur untuk mendapatkan nombor giliran.. 10.00 pagi, baru dapat nombor giliran... Nombor yang dapat ialah 1321 (my lil bro), 1322 (me), 1233 (my mom).. Terpaksa menunggu kerana nombor giliran baru 1077... Terpaksa menunggu lebih kurang 200 orang.. Huhuhu.. Pukul 1.00 Tengahari, baru nombor kami dipanggil Untuk menguruskan borang-borang. Lepas tu kena tunggul lagi untuk buat bayaran.. Sekejap jela.. 1.15 boleh bayar... Lepas bayar, tunggu lagi untuk dapat passport baru.. 1.45 baru dapat.... Uwaaa... Lebeh kurang 5 jam kitaorang kat pejabat tu... Memang teramat memenatkan + membosankan.. Nasib baik ada ramai kanak-kanak.. And saya ni, memang suka kanak-kanak.. Dapatla bermain dengan diaorang.. Hahaha


Oh, ye.. Kerana esok... Bukan esok, tapi masa cuti sekolah.. Minggu depanla kan?? Nak kemana?? Tunggu.. Nanti saya bagitau kat entry lain.. ;D

2 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

salam,dear,.

expired dh bape lame tu? kalo CN pnyer xpired bulan depan, boleh lagi kan nk renew skang? ke kene bayar gak sbb dh nak dekat tempoh xpired? hoho,.bape byarannye tu?,..meh cite,.CN pun nak bejalan2 jgk cuti ni,.hiks,.

Tiramisu Fatiema said...

jalan-jalan sini..memang kena sabar ek..aritu wat pasport lama jgk...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...