Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Tuesday, 18 October 2011

Cinta Elysa

First time layan cerita ni, last week (11/10/11).. Mula-mula tu, konon-kononya nak tengok cerita Vampire Diaries kat 8 tv kol 9.30 malam.. Sementara tu, kol 9 malam tu.. Layan jap tv3.. Cerita Cinta Elysa


First time tengok... Fall in love dengan hero.. Hahaha.. Pelakon cerita Juvana.. Masa cerita Juvana dia berlakon watak BOTAK... Botak ni dia GANGSTER.. Memang sesuai berlakon..

Tapi, bila dia melakonkan watak yang romantik ni, membuatkan saya sentiasa rasa nak tergelak.. Kelakar tapi comel... Suka tengok.. Harini pun tengok lagi.. Minggu depan nak tengok lagi.. Suka Johan Asari :p

p/s : Botak bila tak botak memang hensem

3 comments:

wanie wonek said...

lawak gila tgk muka dia time marah. mcm nk membuang je. huhuhu ..

MissNadh said...

sejak episod pertama mmg xpernah miss cita nih..sebab suke dgn lakonan botak dlm juvana,nasib baik dlm cinta elysa pun not bad lakonan die..:))

Clara said...

Tak pernah tgk lagi.

Bilalah dpt tgk..

>.<

Why Perempuan Comel + Cantik Single?

Review Drama : Secret Garden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...