Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Tuesday, 3 May 2011

Nasib Baik ada TonTon


Semalam, I tak dapat tengok cerita Marimar dekat tv... Sebab my family and I makan lunch pukul 3.00 petang (Hehe... Lambatnya makan lunch). So, kitaorang pergi KFC for our lunch. Lepas lunch nak beli barang-barang Ali sebab dia nak balik asrama. Dekat-dekat pukul 5 baru sampai rumah...

Haha... Masa dekat kedai tu, memang asyik fikir pasal Marimar jelah... Huhuhu... Tak boleh tengok Marimar... Tapi, tiba-tiba teringat pasal tonton.com.my. Yay! Boleh tengok Marimar kat sini...

So, pukul 12.30 malam tadi, I tengoklah cerita Marimar.... Ada satu lagi kegembiraan... Cerita yang sampai 1 jam kat tv, boleh tengok 30 minit je... So, sampai pukul 1... Nak tahu kenapa? Sebab tonton.com.my takde iklan... /XD... Memang best sesangat... Hehe.. Terima kasih tonton.

*marimar*

*sergio*


2 comments:

WuMing said...

totton ni dah register banyak kali dah... Masa nak log in tak boleh pula... tak tau silap di mana...

aii si colourfulroses said...

@WuMing : Saya pun masa register xboleh juga.. So saya biarkan jelah... Dah lama-lama tu, tiba-tiba boleh... Maybe you kena sabar kot.. hehe..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...