Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Saturday 23 April 2011

My Words




Blog ni khas untuk orang yang nak BACA...
Sesiapa yang suka,minat,love,nak baca my blog ni bolehla FOLLOW...

My Blog mungkin ada pasal sukanBADMINTON... Saya peminat badminton, so, rasa seronoklah nak cerita pasal badminton... Especially badminton pasukan negara MALAYSIA... Lee Chong Wei, Koo Kien Kiat, Tan Boon Heong, dan semuanya.

BLOG INI MUNGKIN ADA BANYAK BENDA YANG MEREPEK CAUSE "SUKA HATI SAYALAH" NAK TULIS APA-APA PUN..hehehehe(Tapi nak ucapkan terima kasih sebab sudi baca)

Tolong jangan curi gambar saya.. Kalau korang nak gambar, Silalah mintak kebenaran saya dulu... InsyaALLAH saya akan bagi

Well,kalau korang rasa my blog ni tak best and rasa dah tak nak baca lagi,SILA BAGITAHU supaya saya boleh ubah my blog..
thanks and teruskan membaca my blog....
THANK YOU READERS

When one door of happiness closes, another opens; But often we look so long at the closed door that we do not see the one that has been opened for us.
Helen Keller

Actually benda ni ada kat sebelah kanan my blog. Saje nak tulis kat dalam entry... :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...