Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Thursday 7 April 2011

Kisah Zaman Sekolah

Assalamualaikum... /hihi....
Hari ini, saya nak menceritakan zaman sekolah saya... Hahahaha... takdelah menarik pun... Tapi kisah ini merupakan satu kisah tentang MAKANAN.... Hohohoho.. (Patutlah buncitkan?? Dah tak sekolah ni, asyik nak makan je.. Ish, ish, ish)

Ok.... Kita mulakan cerita.... Cerita actually khas untuk sahabat saya yang bernama Sayyidah Maryam Aiman... Adalah, masa hari persekolahan tahun 2010 (Hahaha.. cerita dah lama.. Tapi saja je nak cerita biar kamu ingat dan tak lupa sampai bila-bila)....... Kawan rapat saya, Farah, dia ada bawa bekal ke sekolah....... Masa time balik sekolah, dia tertinggal dia punya tupperware kat dalam kelas....


*hanyalah gambar hiasan... ambil kat google.com je....*


So, Sayyidah Maryam Aiman pun bawa balik tupperware tu... Hari keesokannya, tidak kusangka, Sayyidah begitu rajin membuat roti telur untuk Farah..... Huhuhu.... Dengan perasaan yang tidak malu... (Hahaha, malu kenalah bertempat.. Kalau tak, memang rugilah kan??) Saya pun mintaklah dia buatkan roti telur untuk saya juga... /blush.... Tapi, sehingga hari ini, saya masih belum dapat lagi my roti telur... /floor... SAYYIDAH MARYAM AIMAN......



"CEPATLAH, KITA NAK ROTI TELUR KAMU TU!!!!! HAHAHAHA"

*tapi, kalau tak dapat pun takpelah... kita boleh buat sendiri... baru belajar nak buat... hahahaha*

Yang benar,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...