Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Friday, 15 April 2011

Giveaway Ujang9897

Nak Join Klik SINI

Dengan tak malunya aku nak buat 1st Giveaway....cuak gak nak buat ni...,('',)

Hadiah :

  Kekwa : topup Rm10
Sakura :  topup RM5
Melor :  topup RM5

 Update

Hadiah Sponsor:

oleh Darxniq  
Teratai : DOMAIN(setahun)

oleh Prince  
Mawar : Topup RM 10

oleh Mamazara 
Jingga : Shawl

oleh Fakhrul
Anggerik : Topup Rm10

oleh Mamaema
Cendawan : 2 helai tudung 


**********************

Cara dia buat entri mengandungi :
1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib)

2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib) 

3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...

* kalau rajin follow ek..('',)

***************************



Dengan skemanya aku buat Giveaway ni..,tarikh tutup bulan depan kot...('',)

pemenang menggunakan random.org

Hadiah akan ditambah kalau ada sponsor lagi...


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : harap-harap ada la yang join..

*gambar sempoi... hahaha*

Dia suruh kita bebel apa-apa je... Nak kutuk blog dia pun boleh... ... Takde benda nak bebel dan takde benda nak kutuk.... Just nak bagitahu... Suka baca blog awak... Kalau awak tulis blog.. Mesti nak baca... Hehehe...

Tag 2 orang : 


*dah follow dah.. Kalau awak rajin, followlah  juga... ('',)

4 comments:

EJA said...

salam eja nak tanya soalan kt abg ben klik la kalau setuju http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/nak-tanya-soalan-kt-ben-ashaari-kalau.html

Wafiy Suzly said...

goodluck!

aii ros warna-warni said...

thank you... =)

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...