Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Thursday, 19 July 2012

Oh, My Ketam!


Sedap tak ketam ni? Hehe.. My dinner for last night.. Nak tahu sesuatu tak? Dah setahun lebih saya nak makan ketam... Kenapa tak percaya? Ok, kalau xpercaya korang boleh klik sini.. Mesti korang akan percaya.. Check tarikh and tahunnya.. Hah, lebih kurang setahun yang lalukan? Lagipun masa saya tulis mengidam ketam ni pun, saya xtahu bila kali terakhir saya makan ketam. Maknanya, sebelum saya makan ketam yang ni, saya xde idea langsung bila kali terakhir.. Lama sangatkan? And alhamdulillah, malam tadi saya dapat makan ketam.. Kari ketam.. Sangat sedap.. Kenapa? Kerana masakan mama sentiasa yang sedap..

InsyaALLAH 2 hari lagi kita akan puasa.. So, saja jelah buat entry pasal makanan ni.. Selamat berpuasa

"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna" - Harapan Ramadhan

4 comments:

Pecinta pink^^ said...

wah..actually kita bukan suka mkn ketam..tapi tengok awk mkn terliur lak..hee

Eza Boom Boom :) said...

nyum2... sedapnyaaa..:D

Hanif Idrus said...

Tak sukaketam..leceh nak kopek!!

Aiisyah Colourful said...

@Hanif Idrus ketam sedap bila kita hisap kulit dia nak keluarkan isi tu.. rasa nikmat sangat.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...