Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Monday 11 June 2012

Semakin Hampir kesitu

Yessssss!!!!!!!!!!!!!!!! Saya semakin kesitu.. InsyaALLAH, ada rezeki, beberapa bulan lagi saya akan kesitu..

Kesitu, kesitu... Situ tu mana??? :-P

Hehehe.. Kejadian ni berlaku pada 4 June 2012.. And harini dah 11 June 2012.. So, dengan kata lain, dah genap seminggu saya tahu perkara ini... Dengan meminjam laptop dan broadband sahabat saya masa di UIA PJ minggu lepas, dengan semangatnya saya membuka portal CFS IIUM..


Untuk apa? Untuk check RESULT... Yup, result final sem saya, Sem 3, 2011/2012 dah keluar seminggu yang lalu... And harini baru berkesempatan nak tulis dekat blog ni.. Bukan untuk kongsikan apa keputusan saya, tapi untuk kongsikan kegembiraan saya bersama anda semua... I'm happy.. Very happy.. Nak cakap result saya ni tinggi, tak juga.. Tapi Alhamdulillah.. Saya lepas and berakhirlah zaman saya sebagai student Asasi.. Dengan kata lain, selepas ini saya akan ke DEGREE pula..

Yup, situlah yang akan saya tuju... DEGREE... InsyaALLAH, dengan izin ALLAH.. Bulan 9 ni daftar di UIA, Gombak.. But before that, bulan 7 nanti, akan ada exam MUET... So readers, do pray for me.. Doakan kejayaan saya.. Amin....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...