Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Friday 6 April 2012

Now, I'm 19

Menikmati 365 hari before saya masuk umur yang puluh-puluh ni...

Assalamualikum pembuka bicara...

Well... Dah 19 tahun... First of all, kenalah bersyukurkan? 19 years of living.. Alhamdulillah He gives me life.. Gives me everything.. Gives me not what I want but what I need.. Alhamdulillah... He gives me family and friends yang memahami...

Thanks guys... Yang wish birthday... Saya rasa beruntung sangat ada family and friends macam korang-korang semua ni.. Especially my classmates, my dorm mates masa kat Nilai dulu.. Korang is the bestla... Ada ucapan yang pendek, yang panjang.. And kadang-kadang tu, ada juga ucapan yang membuatkan saya terharu and rasa nak menangis :')

Nak kongsi kat korang.. This year birthday bagi saya sangat special.. Buat dekat UIA with friends yang saya sayang... Hehehe.. Macam-macam dieorang buat... Belanja ice blended, beli 3 jenis kek yang berbeza.. Pastu mkan semuanya.. Hohoho.. Ada yang belanja roti john, menjahit.. Bagi note dekat saya.. And banyak lagilah.. Best2... Sangat gembira and happy...

Tak lupa juga, yang wish kat twitter.. Dekat Facebook pun banyak... Terima kasih semuanya ;D Saya sayang korang kerana ALLAH..

Jom... Tengok gambar-gambar hadiah yang saya dapat tadi.. Hehehe















Hehehe.. Sorrylah.. Gambar tak cantik and tak clear.. Pakai hp yang picture die 2.0 je.. Sebab tulah.. Hehehe

Apa-apapun.. Thanks guys ;)

Happy Birthday Juga Buat Mereka Yang Menyambut Birthday Pada 6 April :DDD

3 comments:

abgDude a.k.a kai said...

selamat ulang tahun yang ke 19...
semoga di berkati Allah dan dilimpahkan dengan rezeki

Shiema Sufian said...

Happy 19th birthday. Shiema 15 hari lagi (:

Aiisyah Roseskalerful said...

thanks kai and shiema sufian ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...