Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Tuesday 25 October 2011

No Idea

Hello, Readers !



Seperti yang anda baca pada tajuk, "No Idea".

Apa yang takde idea, Aiisyah?? Sebenarnya, saya takde idea nak tulis apa kat blog ni. Dah takde cerita menarik nak dikongsikan. Kalau koorang perasan, semenjak du menjak ni, Aiisyah selalu je join segmen. Segmen, segmen, segmen. Huhuhu...

Yela, bila dah cuti sem selama tiga bulan, takde cerita yang menarik hendak dikongsikan. Tiap-tiap hari, buat benda yang sama, bangun pagi, main laptop, facebook, blogging.. Everyday macam ni. Kalau tiap-tiap hari saya buat aktiviti saya ni dekat every post in my blog, mesti korang bosan. Bukan korang je... Saya pun bosan juga.. Hahaha..

So, untuk menambahkan jumlah entry dekat blog saya ni, saya nak join segmen banyak-banyak.. Tambah kenalan blogger... Baca blog orang lain... At least, adalah juga aktiviti saya untuk blog ni.. Hehehe

1 comment:

Kayu Manis said...

SAYA PUN..asyik join segmen je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...