Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Saturday, 30 April 2011

SEGMEN: CITA-CITA AKU MASA KECIL

NAK JOIN KLIK BANNER

- Apa cita-cita korang masa kecil dulu? Dulu nak jadi apa? Polis ke? Posmen ke? Apa2 lar kan.. (Nak letak gambar pun tak apa..)
- Sekarang pulak korang jadi apa? Kira karier korang sekarang apa? Capai tak cita2 korang tu? Ke menyimpang?
- Pendapat korang tentang blog shera.. Apa yang perlu shera buat tok blog ni..

Apa cita-cita saya masa kecil dulu? Dulu-dulu, cita-cita nak jadi polis... Sebab suka sangat tengok cerita Gerak-gerak Khas... Cerita pasal polis nak tangkap penjahat... Hehehe.. Sebab tu nak jadi polis..


Sekarang pula nak jadi apa?? Kira karier sekarang apa? Haha.. Sekarang cita-cita saya nak jadi lawyer..InsyaALLAH.. Sekarang saya masih belum berkarier sebab baru habis SPM dan sedang menunggu tawaran untuk sambung belajar.. /XD


Pendapat saya tentang blog Shera... Mungkin boleh tukar warna blog.. Kepada warna yang lebih ceria.. Barulah rasa ceria.. Hehe... Just pendapat je...

Jom join ramai-ramai... :)

3 comments:

~C-K-K~ said...

jejalan sini sambil baca entri blog ni.. nice2,..^^

jom la datang blog sy pula... nnti jgn lupa follow ya... sy follow balik..^^

http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/segmen-cita-cita-aku-masa-kecil.html

Shaherah said...

warna yg lebih terang ea.. tp pape pun.. thanks ea join.. shera hargai sgt.. ^_^

Nelly Ixora said...

dulu cite2 nak jadi angkasawan,skang ttbe kene jadi cikgu ;P ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...